Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

ftalát-mentes

Domoshop karácsonyi ajándék ötletek

 

Gondoltad volna, hogy már csak pár nap van karácsonyig? 

 

Mindannyian ismerjük azt az érzést, amikor meg akarjuk találni a tökéletes karácsonyi ajándékot, ezért szeretnénk segíteni Neked itt Domoshop blogon, összegyűjtöttük a kedvenc ajándékainkat!

Egyetemisták: hogyan fogtok ebben a félévben vigyázni a környezetre?

Már javában tart az őszi félév. Egyetemi órák, tanulás, evésivás és bulizás ebben a sorrendben váltakozik és ismétlődik újra és újra. Ismerős igaz? Az online oktatás után felszabadító végre személyesen részt venni az előadásokon és utána együtt tanulni és bulizni a csoporttársakkal. A tanulást, a bulikat, a pihenést és az egészséges életmódot egyensúlyban tartani az egyetemista évek alatt tudjuk, hogy nagy kihívás.

Szerencsére a fiatalabb nemzedékek számára már napi szinten téma és komoly súllyal bír a környezettudatos életmód. Nagyon fontos, hogy egyéni szinten is mérlegeld, mekkora ökológiai lábnyomot hagysz az egyetemi éveid alatt. Hoztunk pár ötletet, hogyan tudsz Te is tenni a környezetért és a fenntartható fejlődésért!

Ismerd meg a LUND LONDON környezetbarát, BPA és ftalát-mentes kulacsait!

A webshopunkban megvásárolható Lund London acél kulacsok Daniel Lund Savage brit designer által tervezett könyezettudatos termékek, első ránézésre gyerekkorunk társasjátékait idézik. A kulacsok duplafalú rozsdamentes acélból készültek, 300, 500 és 750 ml-es változatban. A hideget 24 óráig, a meleget pedig 12 óráig képesek tárolni. A fogásuk nagyon kényelmes, a gömb alakú kupakok is szépen passzolnak a kezünkbe. A megbízható brit minőség mellett a vásárlók egészsége, valamint a környezettudatosság és a fenntarthatóság jellemzi a márkát.

Miért? Mielőtt részletesebben bemutatnánk a kulacsokat, tudj meg többet a helyes vízfogyasztásról, a műanyag palackok káros hatásairól, ezután már érteni fogod miért olyan nagyszerűek a kulacsok és maga a márka egész szellemisége és értékrendje.